Advertisement

סמוטריץ / "סמוטריץ@@@ מחבל יהודי, תכנן לפוצץ מכוניות נוסעות בנתיבי ... - סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו.

סמוטריץ / "סמוטריץ@@@ מחבל יהודי, תכנן לפוצץ מכוניות נוסעות בנתיבי ... - סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו.. יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: הבוקר הם אפילו שלחו אלי שליחים והציעו הצעות מרחיקות לכת כדי שאסכים אני להיכנס איתם לממשלת שמאל, אציל אותם מעצמם, ואכשיר להם את השרץ. יור הציונות הדתית ומספר 2 בימינה מסרו הצהרות לתקשורת במהלכן הטיחו אחד בשנייה האשמות באי התגמשות שמכשילה הקמת ממשלה. במהלך דיון בנושא אישור פטור ממס לעמותות, האווירה התחממה בעקבות הדברים של סמוטריץ' אמר חבר הכנסת באסל גטאס כי הוא וחבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הם בורים, הערה שעליה הגיב טיבי ואמר כי לא, סמוטריץ לא בור. בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה.

תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו, תקף בחריפות סמוטריץ'. איפה 2 הח״כים שהבטחת? • אך אנחנו גאים בכך. הודעתי שאתמוך בכל סיכום שאליו יגיעו נתניהו, בנט וסער. | גב האומה לצפייה ישירה. מאות אנשים פנו אלינו כרבנים בעקבות הצהרתו של חכ סמוטריץ' בכנסת, ושאלו האם אפשר לקנות בחיפה מוצרי אוכל כשרים?

סמוטריץ / סמו×⃜ריץ על ×"×'×⃜חת שק×" ×œ× ×ª ...
סמוטריץ / סמו×⃜ריץ על ×"×'×⃜חת שק×" ×œ× ×ª ... from pbs.twimg.com
סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. ההגנה הכי טובה היא התקפה. חכ שקד צפויה למסור בשעה 17:00 הצהרה לתקשורת, ללא בנט. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. בנט ואני הופכים כל אבן על מנת להקים ממשלה לאומית, בינתיים ללא הצלחה. בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה. שבוע לתום המנדט להרכבת הממשלה וחילופי מהלומות נרשמו היום (רביעי) בין יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' למספר שתיים בימינה חכ איילת שקד.

האסטרולוג עמי גוטמן יורד לעומק אישיותם כחלק מהפרויקט שלו לבחירות 2019.

בפתח דבריו, תקף סמוטריץ' את בנט. צפו בטיעוניו של סמוטריץ' בסרטון המצורף. הוא החל את פעילותו הציבורית בשנת 2005 כשהתנגד לתכנית ההתנתקות. האם זו פעם אחרונה שנראה נשים בטלוויזיה? לפני כניסתו לחיים הפוליטיים שימש מנהל הפעילות של תנועת רגבים ומנהל ישיבת קדומים. יור מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מוסר אחר הצהריים (רביעי) הצהרה בכנסת. בתגובה, שקד השיבה מלחמה וקראה לסער להצטרף לממשלת ימין: השחיתות הזו תעלה אלפי שקלים לכל משפחה עם ילדים. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי. סמוטריץ' נגד הצעת יש עתיד: האירוע בלוד יוצא משליטה, המשטרה חייבת להזרים כוחות. יור הציונות הדתית ומספר 2 בימינה מסרו הצהרות לתקשורת במהלכן הטיחו אחד בשנייה האשמות באי התגמשות שמכשילה הקמת ממשלה. איפה 2 הח״כים שהבטחת? • אך אנחנו גאים בכך.

סמוטריץ' יוצב במקום השני ברשימת איחוד מפלגות הימין, אך זכאי לתיק הבכיר במקרה כניסה לממשלה (בתחתית העמוד תמצאו פסקה על ראש הרשימה, יור הבית היהודי, הרב רפי פרץ). יור הציונות הדתית חכ בצלאל סמוטריץ' אמר היום (רביעי), בהצהרתו כי בזמן בו עם ישראל ישבו במקלטים ובזמן בו ביצעו ערבים פרעות ביהודים נעשה תרגיל ההונאה הגדול ביותר בכל הזמנים במדינה. שלום עמיחי אחי, אשמח שתאיר את עיניי על איזה אקליפטוס בדיוק כזכור בניגוד לשיקלי שאמר כי הוא מעדיף את רעמ על פני מרצ, ואף שיבח השבוע את יור רעמ מנסור עבאס על עמדותיו, סמוטריץ' מתנגד להקמת ממשלה שנשענת על רע. הוא החל את פעילותו הציבורית בשנת 2005 כשהתנגד לתכנית ההתנתקות. סמוטריץ', ששיבח את שיקלי על עמדתו נגד ממשלת השינוי וקרא לשקד ובנט להצטרף אליו, כתב לו בתגובה:

סמוטריץ': לא יכול ולא רוצה לכפות מדינת הלכה | כאן
סמוטריץ': לא יכול ולא רוצה לכפות מדינת הלכה | כאן from kanweb.blob.core.windows.net
בצלאל סמוטריץ' ורפי פרץ בראי הכוכבים! יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אמר היום (רביעי) בהצהרה לתקשורת בכנסת כי בכירי ימינה, נפתלי בנט ואיילת שקד, פעלו להקמת ממשלת שמאל בזמן במסיבת עיתונאים בכנסת אמר סמוטריץ': הוא החל את פעילותו הציבורית בשנת 2005 כשהתנגד לתכנית ההתנתקות. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו, תקף בחריפות סמוטריץ'. לפני כניסתו לחיים הפוליטיים שימש מנהל הפעילות של תנועת רגבים ומנהל ישיבת קדומים. נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו בשבועות. גדול מכשילי ממשלת הימין הוא בצלאל סמוטריץ'. שבעה ימים לפני שהמנדט של יאיר לפיד (יש עתיד) להקמת ממשלה יפוג, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', אמר היום (רביעי) כי הוא שמע מאנשי ימינה שהם בדרך התרגיל של בנט ושקד גרוע יותר מ'התרגיל המסריח', הם עבדו עלינו.

הבוקר הם אפילו שלחו אלי שליחים והציעו הצעות מרחיקות לכת כדי שאסכים אני להיכנס איתם לממשלת שמאל, אציל אותם מעצמם, ואכשיר להם את השרץ.

סמוטריץ' נגד הצעת יש עתיד: לפני שעתיים, עמד כאן בצלאל סמוטריץ' ושיקר גם כאן סמוטריץ' שיקר במצח נחושה. סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. הודעתי שאתמוך בכל סיכום שאליו יגיעו נתניהו, בנט וסער. שבעה ימים לפני שהמנדט של יאיר לפיד (יש עתיד) להקמת ממשלה יפוג, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', אמר היום (רביעי) כי הוא שמע מאנשי ימינה שהם בדרך התרגיל של בנט ושקד גרוע יותר מ'התרגיל המסריח', הם עבדו עלינו. אתה רוצה להגן על ההתיישבות? צפו בטיעוניו של סמוטריץ' בסרטון המצורף. האירוע בלוד יוצא משליטה, המשטרה חייבת להזרים כוחות. שלום עמיחי אחי, אשמח שתאיר את עיניי על איזה אקליפטוס בדיוק כזכור בניגוד לשיקלי שאמר כי הוא מעדיף את רעמ על פני מרצ, ואף שיבח השבוע את יור רעמ מנסור עבאס על עמדותיו, סמוטריץ' מתנגד להקמת ממשלה שנשענת על רע. בנט סיכם עם לפיד שהוא, לפיד, ינהל בשמו את המשא ומתן וישלים את ההסכמים, ואילו. בתגובה, שקד השיבה מלחמה וקראה לסער להצטרף לממשלת ימין: יור הציונות הדתית ומספר 2 בימינה מסרו הצהרות לתקשורת במהלכן הטיחו אחד בשנייה האשמות באי התגמשות שמכשילה הקמת ממשלה. אם רוצים לנהל איתנו משא ומתן, לא תחת אש או טרור.

מאות אנשים פנו אלינו כרבנים בעקבות הצהרתו של חכ סמוטריץ' בכנסת, ושאלו האם אפשר לקנות בחיפה מוצרי אוכל כשרים? בעוד שבעה ימים תסתיים התקופה שהוקצבה ליור יש עתיד יאיר לפיד להרכיב ממשלה. נפתלי בנט ואיילת שקד הרדימו בשבועות. סמוטריץ' תקף והבטיח שלא יצטרף לממשלת הגוש המתנגד לנתניהו. נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל.

סמוטריץ' תקף את חיות: אל תזלזלי בכנסת - ערוץ 7
סמוטריץ' תקף את חיות: אל תזלזלי בכנסת - ערוץ 7 from a7.org
השותף החמוד של כמה חברים תמימים שלי בימין. חכ בצלאל סמוטריץ' ענה לו, שלום עמיחי אחי, אשמח שתאיר את עיניי על איזה אקליפטוס בדיוק אני תקוע. הוא החל את פעילותו הציבורית בשנת 2005 כשהתנגד לתכנית ההתנתקות. אם רוצים לנהל איתנו משא ומתן, לא תחת אש או טרור. רקטה נפלה בשטח פתוח בשכונת מגורים בשדרות, אין נפגעים. | גב האומה לצפייה ישירה. במהלך דיון בנושא אישור פטור ממס לעמותות, האווירה התחממה בעקבות הדברים של סמוטריץ' אמר חבר הכנסת באסל גטאס כי הוא וחבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד הם בורים, הערה שעליה הגיב טיבי ואמר כי לא, סמוטריץ לא בור. בצלאל סמוטריץ' הוא חבר הכנסת מסיעת הבית היהודי.

סמוטריץ' ובליכוד אמרו לנו שיש עריקים והם אינם.

יור הציונות הדתית חכ בצלאל סמוטריץ' אמר היום (רביעי), בהצהרתו כי בזמן בו עם ישראל ישבו במקלטים ובזמן בו ביצעו ערבים פרעות ביהודים נעשה תרגיל ההונאה הגדול ביותר בכל הזמנים במדינה. בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה. ימינה בדרך לממשלת שמאל והציעו לי להצטרף; הבוקר הם אפילו שלחו אלי שליחים והציעו הצעות מרחיקות לכת כדי שאסכים אני להיכנס איתם לממשלת שמאל, אציל אותם מעצמם, ואכשיר להם את השרץ. יור הציונות הדתית מוסר הצהרה, שבוע לפני תום המנדט של לפיד להרכבת הממשלה. האירוע בלוד יוצא משליטה, המשטרה חייבת להזרים כוחות. סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו, תקף בחריפות סמוטריץ'. יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: בנט ושקד המשיכו תחת אש להקים ממשלת שמאל בתמיכת הערבים. הוא מצידו לא הגיש תלונות נגד אחרים. שיא החוצפה • בן כספית וינון מגל התעמתו. הודעתי שאתמוך בכל סיכום שאליו יגיעו נתניהו, בנט וסער.

Post a Comment

0 Comments